Saturday, June 21, 2008

hanya di radio~

wah, hari ni penat sungguh!!ujan pon lebat..ape ag tdow lah sampai berkeroh ..hahahah~tdow pye tdow sampai mimpi plak..ingtkn mimpi my future hubby,skali mimpi tyme kecix2 dlu..haish~

  • tyme kank2 slalu men ngan bdx2 laki,so nmpk la muke ex crushy aku..wah handsome!!
  • memandangkn aku ni kazen yg plg tua, kne la tukarkan lampin bdx2.. boosux siot!!
  • tibe2 ngah sedap tdow, fown pulak yg byik...upenye HeP UPM call...yuran da tkar la..dpt lak kolej 14..cam jauh je... dr aku nk sambung titow trus mate aku da xley tutup...
  • dgr lak lagu sempurna kt corong2 mane aku pon xsure ngat...teringat yg kasihku bagai dpermainkn...slalu di perbandingkn...aish!!

aku mmg xkan kecapi bahagia dgn nye...

walau syg mane aku kt die pon...aku ttp bkn pilihan hatinya

betol arr pe ckp kenkwn,lirik pd lagu..lagu hanya dlm radio.

No comments: