Wednesday, August 26, 2009

blog ini d tujukan khas buat semua insan yang layak terima rindu-rinduanku~

well hye again...tenks for always tak bosan melawat dgn redhanye ke blog fee..
hari ini bumi ciptaan tuhan ini d limpahi rahmatnya dengan tangisan dingin yg aku sendiri rasakan teramat dingin menusuk kalbu. (aiceywah..bahase bunge2!)
it is not usuall for me to write in this kind of manners,but unfortunately (for my loyal readers, if only i have la kan) i rasekan arini perasaan sebu yg melampau...
for the first time, today i rasa begini....
  • merindui insan yg telah lama pergi dari hidupku...rindu sgt padanya.. (al fatihah)
  • rindu pada keluarga yg always there to support me in wateva situations,
  • rindu pada teman2 sewaktu dari kecil hingga KINI...ada juga yg telah lama pergi meninggalkan aku...
  • rindu pada Keindahan zaman remaja...

dan semestinya rindu pada addlyzan abd manap yg sentiasa bz dgn tanggungjwbnya.

and when i think of all the things that i've been missing lately, i realised that i didnt do much..so people around me didnt like what i've done for them... and some people think that im just another trash in their life..well, too bad coz we're leaving in the same world..im afraid that we have to share almost everything and not to say that im thankful to god coz im able to enjoy my life to the fullest..

berbalik pada cerita hari ini....

buka pose ngn apit and lala..ouh arini networking dah berkembang..kenal bob?? ahaha aku pon tak brape knl..tp for a first impression, bob tuh sgt la baik ati..geram sungguh ble tgk die..baik sangat!

sha: weyh bob, ko ni mkn...ish2!!! bak sini sikit.

bob: haa..amik la wey..aku ok..

sha: haa...camni ko jela blanje aku k???

bob: tgu gaji dlu arr..

apit: amboi lain macam je smbng?

sha: aphal doh?

bob: minyak wangi aku mane Lala?

lala: ade ni ha...tak lari pye la..

bob: eyyy ni aset ko tau??

apit: ko nak tau bob ni pkai minyak pengasih..

sha: sumpah??? yea??

bob: tak lah ni mcm 1 drop perfume..tp name die "anak mami"

sha,apit: wakakakakakaka....(tergoda doh)

tapi mmg, mlm tu aku agak terkesima melihat perwatakan bob..aku berani cakap arr takot plak nk pandang mata bob..mana tau terpikat plak kat anak mami sowg niyh!..tp ape2 pon aku sgt la enjoy bukak pose ngn bdk2 sengal itik ni...

~haPPY Ramadhan al mubarak~

No comments: